فایل های دسته بندی کسب و کار
-
مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئینگر به مطالعه یک مورد خاص میپردازد. در دستهبندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب میشود.
-
مگا مارکتینگ چیست؟ مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیههای کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروههای اصلاحطلب، بانکها و – مهمتر از همه – دولتها هستند.
-
پاورپوینت چگونه ایده یابی و ایده پردازی کنیم؟ ویژه ی مدیران، رهبران و کار آفرینان
-
پاورپوینت گام اول کارآفرینی و راز و رمز پولدار شدن ویژه ی مدیران، رهبران و کار آفرینان
-
طبق فهرست ارائه شده از طرف موسسه بین المللی اینتربرند که در زمینه ی ارزش گذاری برندها معتبرترین سازمان حال حاضر دنیاست ، یازدهمین برند قدرتمند و ارزشمند حال حاضر دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی به برند جنرال الکتریک با نام اختصاری GE اختصاص یافته است .
-
شرکتهای کمیوجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند
-
شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.
-
کتاب ثروتمندترین مرد بابل به قدری آموزنده، جذاب و دلنشین است که مترجمان زیادی در کشورمان این کتاب را ترجمه کردند. از طرفی ناشران مختلفی هم این کتاب را در اختیار مخاطبان و خوانندگان قرار دادند.
-
آموزش انواع روش های کسب سود و سرمایه گذاری کم ریسک و بدون ریسک در بورس بطور بلندمدت و مفهوم سود مرکب موضوعاتي که در محتوا به آنها پرداخته مي شود: $ انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس $ معرفي روش هاي کسب سود بدون ريسک $ تشريح سرماي...
-
پاورپوینت کارآفرینی درایران در قالب ppt و تعداد 58 اسلاید کارآفرینی به فرایند شناسایی فرصتهای جدید ،ایجاد کسب و کارو سازمانهای جدید ،نوآوری و رشد برای بهر ه برداری از فرصتهای شناسایی شده......عناوبن موضوعات :مفهوم کارافرینی کارآفرینی در ایران جایگا...