راهکارهای اساسی افزایش فروش فایل

0 0

دسته بندی: کسب درآمد بازدید: 1926 تاریخ: ۱۳۹۹/۴/۱۶

در اولین قدم و بعد از نکات کاملا علمی که در ادامه شرح داده می شود روش های کلیدی برای افزایش فروش فایل وجود دارد. در اولین قدم فایل ها را باید هدفمند و با درایت انتخاب کنید چرا که مشتری برای هر چیزی(فایلی) پولی پرداخت نمی کند. راهکارهای زیادی برای افزایش فروش بیشتر فایل و کسب درآمد وجود دارد ولی به قطع یقین دیده شدن در موتورهای جستجو و به خصوص گوگل می تواند مشتری های بیشماری را برای شما به همراه داشته باشد.

فاکتورهای اساسی برای افزایش فروش فایل

تصویر شاخص
تصویر مناسبی برای فایل خود انتخاب کنید . سعی کنید اندازه ی تصویر خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نباشد. از این رو می توانید از تصاویری با ابعاد 1280*720 پیکسل استفاده کنید. شما علاوه بر تصویر شاخص، می توانید تصاویر دیگری از فایلهای خود را در پست مطلب تان قرار دهید.

توضیحات واقعی
فایل ها را درست و دقیق و از روی صداقت شرح دهید و اغراق نکنید. فایلهای خود را با توضیحات کامل و دقیق ارائه دهید. بخشهای مختلف فایلهای فروشی خود را معرفی کنید تا کاربر با دانستن بیشترین اطلاعات نسبت به خرید فایل اقدام کند.

عنوان دقیق برای فایل
عنوان فایل حکم اسم برای انسان را دارد. برای فایلهای خود عنوان مناسبی انتخاب کنید. حتما دقت کنید از عبارات واقعی ولی جذاب که در ارتباط با فایل شماست استفاده کنید.

فایل با کیفیت
با تمام احترام، هر فایل بی ارزشی را برای فروش ارائه ندهید. بدون شک، ارائه فایلهای با کیفیت، تبلیغ مهمی برای محصول و همچنین کلیه محصولات آینده شما است.

قیمت عادلانه
ارائه قیمت های بالا موجب کم شدن فروش فایلها می شود تا حد ممکن قیمت فایلهای خود را منطقی کنید، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد. با قیمت مناسب و تعداد فروش بالاتر به قیمت های واقعی فایلهای خود خواهید رسید.

شبکه های اجتماعی
میلیونها نفر در این شبکه ها فعالیت می کنند. فایلهای خود را در این شبکه ها معرفی کنید. بخشی از آنها را برای دانلود قرار دهید و در نهایت برای دانلود نسخه کامل، آنها رابه سایت ارجاع دهید.

تبلیغات سبک
تبلیغات یکی از مهمترین روشهای افزایش فروش فایل است. بعد از ایجاد محصولات فروشی، در هر جا که می توانید از تبلیغ محصولات خود دریغ ننمایید.

برچسب های مناسب
برچسب ها عامل معرفی سریعتر شما به موتور های جستجو هستند. وقتی شما برچسبهایی را برای فایل خود در نظر میگیرید، در واقع به موتورهای جستجو اعلام می کنید که با جستجوی این کلمات، می تواند به این مطلب هدایت شود. 
اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
راهکارهای اساسی افزایش فروش فایل
https://filesana.ir/article/155/view

نظرات کاربران

1399/04/16
واقعا عالی بود ممنون
فـایل سانا: مرسی
موفق باشید

نظرتان را ارسال کنید

فــــایــــل ســـانـــا

فـــايل ســـانا صرفا يک طرح کارآفرينی مشارکتی است که هدف آن درآمدزايی برای دانشجويان، دانش آموزان، محققان، کاربران اينترنتی و ... است.
با عضویت در فایل سانا، کسب در آمد اینترنتی خود را شروع کنید.

ثبت نام در سایت

ما قابل اعتماد هستیم!

تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره سایت

فایل سانا|سیستم همکاری در فروش فایل

فروش انواع فایل های قابل دانلود از جمله: مقاله، پروژه، پاورپوینت، گزارش کارآموزی، طرح توجیهی، نرم افزار، خلاصه کتاب و ...

09909994252 info@filesana.ir

با همکاری :

نماد اعتماد الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.