جدیدترین فایل ها

پاورپوینت خلاصه فصل هفتم کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 اوتمر ترجمه نصر اصفهانی پاورپوینت خلاصه فصل هفتم کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 اوتمر ترجمه نصر اصفهانی قیمت: 20,000 تومان
نمونه شرح حال روانشناسی (نمونه مصاحبه بالینی تکمیل شده - یک نمونه مصاحبه روانشناسی) نمونه شرح حال روانشناسی (نمونه مصاحبه بالینی تکمیل شده - یک نمونه مصاحبه روانشناسی) قیمت: 15,000 تومان
پاورپوینت خلاصه فصل پنجم کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 اوتمر ترجمه نصر اصفهانی(آزمون) پاورپوینت خلاصه فصل پنجم کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 اوتمر ترجمه نصر اصفهانی(آزمون) قیمت: 20,000 تومان
پاورپوینت خلاصه فصل چهارم کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 اوتمر ترجمه نصر اصفهانی پاورپوینت خلاصه فصل چهارم کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 اوتمر ترجمه نصر اصفهانی قیمت: 20,000 تومان
دانلود اتوکد نقشه سازه سایبان ایسگاه پایانه به همراه دیتیل و جزییات اجرای دانلود اتوکد نقشه سازه سایبان ایسگاه پایانه به همراه دیتیل و جزییات اجرای قیمت: 55,000 تومان
دانلود اتوکد نقشه معماری  سایبان ایسگاه پایانه به همراه دیتیل و جزییات اجرای دانلود اتوکد نقشه معماری سایبان ایسگاه پایانه به همراه دیتیل و جزییات اجرای قیمت: 35,000 تومان
پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال (54 اسلاید) پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال (54 اسلاید) قیمت: 30,000 تومان
پاورپوینت کتاب تاریخچه و مکاتب روانشناسی یوسف کریمی پاورپوینت کتاب تاریخچه و مکاتب روانشناسی یوسف کریمی قیمت: 29,000 تومان
پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب روان شناسی بالینی فیرس (گروه درمانی، خانواده درمانی و زوج درمانی) پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب روان شناسی بالینی فیرس (گروه درمانی، خانواده درمانی و زوج درمانی) قیمت: 20,000 تومان
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب روان شناسی بالینی فیرس ترجمه مهرداد فیروزبخت (دیدگاه رفتاری) پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب روان شناسی بالینی فیرس ترجمه مهرداد فیروزبخت (دیدگاه رفتاری) قیمت: 19,000 تومان

نظریه تحول روانی و یادگیری لئونتیف

20 0

دسته بندی: روانشناسی بازدید: 5322 تاریخ: ۱۳۹۹/۳/۱۱

فعالیت و عمل 
چگونه بر  اساس  گذار از یک فعالیت مسلط به فعالیت مسلط دیگری تحقق میپذیرد؟
الف-   اول آنکه هر فر آیند یک فعالیت نیست .
به نظر لئونتیف فعالیتی را  در باره  فرآیندهایی بکار برد که به رابطه انسان با دنیای پیرامونی تحقق بخشد و به الزام خاصی که ویژگی آنهاست پاسخ دهد یعنی فعالیت در مورد فرآیندهایی کاربرد دارد که موضوع آنها با انگیزه ی فرد مطابقت دارد 

مثلا دانشجویی که فقط برای نمره کتابی را میخواند نه به خاطر محتوی کتاب. پس هدف خواندن با انگیزه خواندن مطابقت ندارد .

ب-   فرایند عمل از فرایند فعالیت متمایز است 
یک عمل فرآیندی است که انگیزه آن  باهدف آن مطابقت دارد اما انگیزه ی فعالیت با جابجا شدن میتواند به صورت هدف عمل در آید

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
نظریه تحول روانی و یادگیری لئونتیف
https://filesana.ir/article/154/view

فــــایــــل ســـانـــا

فـــايل ســـانا صرفا يک طرح کارآفرينی مشارکتی است که هدف آن درآمدزايی برای دانشجويان، دانش آموزان، محققان، کاربران اينترنتی و ... است.

logo-samandehi

ما قابل اعتماد هستیم!

تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره سایت

فایل سانا|سیستم همکاری در فروش فایل

فروش انواع فایل های قابل دانلود از جمله: مقاله، پروژه، پاورپوینت، گزارش کارآموزی، طرح توجیهی، نرم افزار، خلاصه کتاب و ...

09909994252 info@filesana.ir

با همکاری :

نماد اعتماد الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.