جدیدترین فایل ها

پاورپوینت فصل پنجم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (پردازش اطلاعات و خطاهای منطقی) رابرت لیهی پاورپوینت فصل پنجم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (پردازش اطلاعات و خطاهای منطقی) رابرت لیهی قیمت: 12,000 تومان
پاورپوینت فصل چهارم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (ارزیابی نگرانی ها) رابرت لیهی پاورپوینت فصل چهارم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (ارزیابی نگرانی ها) رابرت لیهی قیمت: 14,000 تومان
پاورپوینت کتاب درمان اختلالات خواندن مصطفی تبریزی، علیرضا تبریزی پاورپوینت کتاب درمان اختلالات خواندن مصطفی تبریزی، علیرضا تبریزی قیمت: 25,000 تومان
پاورپوینت کتاب گروه درمانی نوشته جرالد کوری و ماریان اشنایدر کوری پاورپوینت کتاب گروه درمانی نوشته جرالد کوری و ماریان اشنایدر کوری قیمت: 40,000 تومان
پاورپوینت فصل سوم 3 کتاب گروه درمانی (مرحله ی آغازین گروه) جرالد کوری پاورپوینت فصل سوم 3 کتاب گروه درمانی (مرحله ی آغازین گروه) جرالد کوری قیمت: 14,000 تومان
پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (احساس و ادراک) پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (احساس و ادراک) قیمت: 12,000 تومان
پاورپوینت فصل سوم کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (مبنای زیستی رفتار) پاورپوینت فصل سوم کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (مبنای زیستی رفتار) قیمت: 14,000 تومان
پاورپوینت فصل دوم کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (پژوهش در روانشناسی) پاورپوینت فصل دوم کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (پژوهش در روانشناسی) قیمت: 10,000 تومان
پاورپوینت فصل اول کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (تکامل روان شناسی) پاورپوینت فصل اول کتاب روانشناسی عمومی وین ویتن (تکامل روان شناسی) قیمت: 10,000 تومان
پاورپوینت فصل دوم 2 کتاب گروه درمانی (شکل‌گیری گروه) جرالد کوری پاورپوینت فصل دوم 2 کتاب گروه درمانی (شکل‌گیری گروه) جرالد کوری قیمت: 12,000 تومان

نظریه تحول روانی و یادگیری لئونتیف

0 0

دسته بندی: روانشناسی بازدید: 150 تاریخ: ۱۳۹۹/۳/۱۱

فعالیت و عمل 
چگونه بر  اساس  گذار از یک فعالیت مسلط به فعالیت مسلط دیگری تحقق میپذیرد؟
الف-   اول آنکه هر فر آیند یک فعالیت نیست .
به نظر لئونتیف فعالیتی را  در باره  فرآیندهایی بکار برد که به رابطه انسان با دنیای پیرامونی تحقق بخشد و به الزام خاصی که ویژگی آنهاست پاسخ دهد یعنی فعالیت در مورد فرآیندهایی کاربرد دارد که موضوع آنها با انگیزه ی فرد مطابقت دارد 

مثلا دانشجویی که فقط برای نمره کتابی را میخواند نه به خاطر محتوی کتاب. پس هدف خواندن با انگیزه خواندن مطابقت ندارد .

ب-   فرایند عمل از فرایند فعالیت متمایز است 
یک عمل فرآیندی است که انگیزه آن  باهدف آن مطابقت دارد اما انگیزه ی فعالیت با جابجا شدن میتواند به صورت هدف عمل در آید
اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
نظریه تحول روانی و یادگیری لئونتیف
https://filesana.ir/article/154/view

فــــایــــل ســـانـــا

فـــايل ســـانا صرفا يک طرح کارآفريني مشارکتي است که هدف آن درآمدزايي براي دانشجويان، دانش آموزان، محققان، کاربران اينترنتي و ... است.

ما قابل اعتماد هستیم!

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره سایت

فایل سانا|سیستم همکاری در فروش فایل

فروش انواع فایل های قابل دانلود از جمله: مقاله، پروژه، پاورپوینت، گزارش کارآموزی، طرح توجیهی، نرم افزار، خلاصه کتاب و ...

09909994252 info@filesana.ir

با همکاری :

نماد اعتماد الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.